Oznake

, , , ,

Ja sam definitivno žena teških kontradiktornosti: s jedne strane sam tradicionalna do dna, a s druge moderna više nego što okolina može da podnese.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Iz ove prve fioke možemo izvući i kuvanje. Pod tim mislim na barenje, mešanje, dinstanje, filovanje i pečenje svega i svačega. Moja velika ljubav prema kuvanju leži u stvari u još većoj ljubavi prema – jedenju 🙂 Po meni svaka savremena žena treba da zna da kuva. Ne mora biti kao šef francuskog nacionalnog restorana, ali onaj svakodnevni -baka-svekrva-instant-pica-šerpica-servis – ne tolerišem i ne podržavam. Naravno da su dobrodošli i odlasci u restoran, povremena brza hrana, ali – sve u granicama umerenosti. Kuhinja je ipak kuhinja. Po meni –

DUŠA SVAKE KUĆE ŽIVI U KUHINJI.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

U svako doba dana, na radnoj površini moje kuhinje, možete uživati u cirkusu tanjira, šoljica, čaša, salveta, šerpi i činija… Naravno, ako se izborite sa krvoločnim lavovima koji ne znaju šta bi više voleli izvoljevati: mesnato, biljno ili šećerno? Da se nalazite na pravom bojnom polju dokazaće vam najgori, najishabaniji i rasušen – baš tamo – kuhinjski parket 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Davimo se redovno u svim mogućim namirnicama koje vam mogu pasti na pamet, jer kod nas se kuva i jede – sve! Nema „ne volim“ i „to mi se ne jede“. Ne kuvam posebno za decu, za muža ili za goste. Kome se ne sviđa, može da jede suvog hleba, da pije vode…

Ovakav tretman svih otvorenih usta mog pašaluka, doveo je do fantastičnih rezultata: svi jedu sve 🙂 !

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Zato ćete kod mene u kuhinji jedino oko ponoći videti RED. Tada operem poslednji kontigent sudova i sve izbrišem i sklonim, i odavno sam prestala da se nerviram kada i nakon toga, neko prijavi prljavu šoljicu, izmulja još dva noža, i tako… (Sa pritajenim osmehom na licu, moram vam šapnuti da sam ja redovan posetilac noćnih frižiderskih izdanja, redovan podizač šuškave izdajničke folije na tanjiru s kolačima, i redovan psovač parketa koji puca pod nogama i otkriva moje tajne, „dok niko ne vidi“, misije. 😀 )

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Šta da radim? Volim, volim i jaaaaaaaaaaaaaako volim da jedem. Ali, za divno čudo, uopšte ne volim kuvarske blogove i stranice! Tačnije, samo kliknem na neki recept kad mi treba, i tu je celoj priči kraj. Sve žene koje kuvaju znaju da one bajne boje graška, šargarepa i ostalog, svemirsko-lepe šnicle – u stvarnom životu ne izgledaju uopšte tako! Ne sviđa mi se ta ušminkanost, to moranje da sve bude LEPO, a to što nema veze s realnošću… Znam da se prezenteri te hrane služe svakakvim pomagalima da bi nama što više voda išla na usta na prvi pogled: foto-tehnike, lak za kosu, čačkalice, kartoni…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ne znam ni kako sam dospela do jedne kuvarice Danijele, ali znam da sam glasno viknula „Hej, pa ovo je moja šerpa! Ovo je isti moj paprikaš!“… I tako je počela naša ljubav… Ona me pozvala u goste, a ja stvarno nisam imala snage da i u ovoj čorbi ne umirođijim malo svojih čarolija.

Probajte, savršeno je ukusno!

P.S. KOMENTARI SU O-BA-VE-ZNI! 🙂