Oznake

, ,

Za sve žene koje ulaze u dane u kojima ne dizu glavu iz sudopere, ne ostavljaju mikser nasamo ni 5 minuta i koje gledaju u rernu kao u najbolju drugaricu.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Molim sve muzikalne vernice da, pognute glave, otpevuše molitvu posle svakog obroka, 7 dana pred Slavu, jer samo tako molitva deluje. Amin.

+++Slavska molitva srpske domaćice +++

Dragi Bože, pomozi meni, mučenici tvojoj,

da što pre spremim čorbu, sarmu, rusku salatu, salatu sa prazilukom i kukuruzom,

umak broj 1, umak broj 2 i turšijuuuu…

ispeglam stolnjake za beskrajni Slavski sto i ne izmišljam sa dekoracijom koja se ne jedeee…

Kao i da rab tvoj, muž moj u komadu donese neizbežno nam prase i jagnje,

i da rerna ekstra ispeče rolovanu piletinu, ako usfaliiiii…

Molim te daj mi vremena da napravim bar 6 vrsta kolača za proždrljive goste moje, sinove tvoje,

da budu što manje gladni i što pre odu kućama svojim,

baš kao što ću i ja pohrliti krevetu mome za spasenje duše moje u nosuuuu…

Hleb naš nasušni daj nam danas, integralni i raženi,

i oprosti nam dugove koje napravismo zbog trpeze naše,

kao što i mi praštamo gostima našim i unapred se radujemo trpezi i muci njihovooooj…

i ne dovedi me u iskušenje da ih sve isteram napolje kad stanu izvoljevati,

nego mi daj snage da izdržim još večeraaaas…

Nek bude carstvo moje i sila tvoja da nestane vode ujutro,

Slava tvoja i moja za vek vekova, Amiiiiiin!

mol1