Oznake

, ,

Nisam srela osobu koja ne voli čokoladu. Stvarno, baš zanimljivo 🙂 Znam gomilu nesretnika koji ne jedu spanać, grašak, pa čak i picu! Ali da neko ne voli čokoladu – to još nisam čula! Ako postoji neki čokoladomrzac među vama koji ovo čitate, molim da se javi u komentaru, kako bih ga zavela u najtanji registrator na svetu 🙂

gift-sets

Pa vi sad recite – ne hvala, ne mogu…

Ja sam vrlo disciplinovana kada je čokolada u pitanju i imam, uvek imam svoju meru. Moja mera je – dno! 🙂 Uvek kada vidim dno, meni je dosta 🙂

Naravno da obožavam i kolače sa čokoladnim glazurama na sve moguće načine, i pravim ih često. Dok nisam dobila recept od moje drage Vesne, mućkala sam sve ono što piše u silnim receptima, ali verujte  – ovo je najbolji recept za čokoladnu glazuru na svetu:

100 g čokolade za kuvanje

1 kašika svinjske masti, ne ravna, ne prepunjena

Samo to! Nikakvi margarini, žumanjca, puteri, šećer i ostali dodaci koji će samo stvrdnuti i ubiti čokoladu. Kada budete imali priliku – PROBAJTE, nikada više nećete praviti glazuru na neki drugi način.

Odlična je za jelo, ali vrlo zahvalna i za sečenje, koje se u nekim varijantama može pretvoriti u totalnu propast, da poželite da bacite sve u kantu 😦 Ja svoje čokoladne glazure sečem 15 minuta nakon nanošenja na kolač. Onda kada nije ni vruća, ali ni sasvim hladna ( i tvrda). Samo vrhom noža napravim brazde po kojima ću kasnije vući nož duboko i seći komade.

cokolada620

I tako neki dan, ne stignem da to uradim na vreme, čokolada se već stegnula, i meni se pojavi ona sijalica

eureka-moment

Setim se ja mog druga fena za kosu, uključim mašinu i za 10 sekundi otopim čokoladu tek toliko da mogu da je isečem! Ja srećna, kolač gotov, još samo šarene mrvice i – kraj! 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dobra fora, zar ne? Možda i vama nekada zatreba 🙂