Oznake

, , ,

Uopšte ne znam zašto toliko volim Novu godinu… Ali je stvarno volim! Svesna sam da je to samo kalendarski pomak u nešto neizvesno, ali se radujem svim novogodišnjim pripremama, kao malo dete! Ali bukvalno!

Verovatno je razlog taj što se u detinjstvu nisam imala prilike radovati i raditi sve ono što danas u svojoj kući radim. To je period kada se naša kuća pretvara u pravi, pravi, najpravcatiji DOM, najtoplije mesto na svetu, najizvesnije mesto za spas.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Početak decembra mi uvek raspaljuje ideje, želje i planiranja, pa se svojski trudim da sebi udovoljim. Celo ovo praznično raspoloženje se budi s pojavom prvih Božićnih filmova na programima komšijske Hrvatske, u koju Božić dolazi ranije, a samim tim i sve njegove čarolije… Na moju veliku sreću, i – naravno, sreću moje dece 🙂 Onda krene zaokruživanje dana u kalendaru po rasporedu filmova koji se moraju pogledati, ali ono –baš moraju 🙂 To je valjda jedini period u godini kada mi prija pokoja reklama, jer tada dobije novogodišnju poruku, uz zlatnu boju i obavezne razvejane pahuljice ∗∗∗

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Onda krenu razgledanja izloga, biranje ukrasa, planiranje i uklapanje želja u mogućnosti, i sve mi je tako lepo i potaman, bez obzira na sve bezobrazne simcalice mog novčanika. 🙂 Možete me spuštati sa tih novogodišnjih merdevina koliko god hoćete, vući dole iz sve snage… Nema šanse da ćete uspeti! Ja s osmehom grabim gore da postavim svoju sjajnu zvezdu. Na vrh jelke!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Od kako sam ih rodila, i moji anđeli su na tim merdevinama. To celoj ovoj priči daje još veći osmeh. Kada će se cerekati na ovu bajku, ako ne sad? Dok im duh i nogice hrle gore? Ima vremena, život će im pokazati kako se silazi.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nema veze što snega još nema i ko zna kada će ga biti, ja se u novogodišnjem decembru selim u najpolarnije krajeve sveta, tamo gde se pije topla čokolada i gde šušte mašne na poklonima. Tamo gde se ispunjavaju sitne željice i uživa u kolačima sa šarenim mrvicama. Tada se jedna zvezdica nasmeši, dotakne me po obrazu, donese mi nadu i volju da je gledam i dalje, da ne spuštam glavu na hladne korice, nego da ostanem na stranicama ove divne bajke. Zenice mi pospe svetlucavim konfetama, trgne iz rutine i obogati sve moje maglovite sate, sve brige i uzdahe koje mi krade ovaj surovi život, a ja se prepustim ritmu zvončića, i pustim ih da mi ninaju krilo, sa svim blagom koje sam u njega skupila.

Želim vam svima srećan ovaj novogodišnji decembar!

Kako ga vi provodite?

