Oznake

, ,

Divna, zlatna, čarobna jesen ima hiljadu… šta hiljadu? Ima milijardu razloga da je volim i obožavam, da je želim i priželjkujem kao malo dete obećani sladoled, da je gledam i uživam u šuštanju svih nijansi žute i crvene podloge, da se nadam mirisima čajeva i knjiških stranica, da mal-mal virkam u kiselo-šarene tegle, strogo poređane u špajzu… ALI! Nekoliko jesenjskih podmetača mojih poprilično smotanih nogu, je kao gladna muva dosadno ovih dana, da bih se momentaciono transportovala u decembar! O-ma! Jerbo:

Sušenje veša se oteeeeeeeeeeeeeže kao indijska serija…

 Jutarnje cvokotanje u jakni se podmuklo pretvara u ćudumrem popodnevno znojenje …

& U kući traje oružani sukob zbog njegovog čupavo-dlakavog veličanstva – ćebeta…

 Nem` šta da obučem za ovo vreme, nem` šta da obujem…

‡ Veštica kiša me namerno nervira, i cerekajući se pada samo kad ja ne ponesem kišobran…

⇔ Pakovanje letnje i iskopavanje zimske garderobe mi dođe kao svatovski nikadkraja-običaj u rudarskom stilu…

Ko ima snage nek` doda svoju muku… Ja odoh da pišem sastav „Jesen u mom kraju“, čisto – motivacije radi.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

