Oznake

, ,

Prošle jeseni obećala sam sebi, i ovog proleća – ispunila si obećanje. Jaaaaaaako sam srećna! I zadovoljna 🙂

Prvo sam spremila mesto, sklonila gomilu betonskih ukrasnih ploča koje već dugo čekaju montiranje…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Spremila palete – divne, drage palete, savršene za mnoge namene…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ofarbala ih…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Iskopala rupe u zemlji, kako bi palete čvršće stajale…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Postavila ih, dobro utabala zemlju oko ivica…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I ubacila u moje komposište prvi organski otpad! Dodala malo kupovnog humusa, kao dobru podlogu…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nikada u životu nisam više uživala u đubretu 😀 ! Jedva čekam da ga bude još! Deluje bolesno, znam, ali neeeee… To je samo lepota kompostiranja! 🙂 Ostajte mi nasmejani, odoh da se samodivim!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Neka se jave oni kojima se ovo sviđa, da ne mislim da sam samo ja luda 😀 !

