Oznake

, ,

Svi vi biljkoljupci znate koliko nam znače sadnice. Ja uglavnom nikada nemam dovoljno para za kupovinu svega što mi se sviđa: sadnica, reznica, semenki… pa do saksija. Ali budući da sam poprilično zaglibila u ovu ljubav, više me suva kupovina baš i ne zanima.

Sve biljke jednostavnije za uzgoj, možemo uzgojiti sami, u najobičnijim kućnim uslovima 🙂 Ovih dana je vreme za sadnju mnoštva semenki cveća koje će celo leto, pa čak i jesen, krasiti našu okolinu. Zato, nemojte biti lenji – sreća koju pružaju cvetnice je nemerljiva u odnosu na količinu bilo čije lenjosti.

Skoro sve jednogodišnje cvetnice zahtevaju prvo period sadnica, malih izdanaka koje je potrebno prvo negovati u manjim posudama, pa tek onda saditi u zemlju bašte ili cvetnih lejica. Ja sam juče sadila dalije i surfinije, i htela bih da podelimo ideju  – kako će ove semenke brže proklijati a ujedno biti zaštićene od slučajnog prolećnog mraza.

Nakon obične sadnje semenki (ja sam ih sadila u žardinjere)…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

…otvor zatvorim običnom (kuhinjskom) najlonskom folijom. I to je cela tajna! 😉

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Naravno, na foliji obavezno napravite nekoliko rupica, kako bi zemlja sa semenkama mogla disati. Pri zalivanju, foliju skinemo, i posle je ponovo vratimo.

I onda lepo uživamo…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

prošlogodišnja fotografija, Uskršnja žardinjera

Oči će vam biti zahvalne 🙂

