Oznake

, , , ,

(Iliti – Kako je ćebe pobedilo suncobran 🙂 )

Znam, većina ljudi mrzi zimu. Dok se obučeš prođe 49 minuta, dok se ne obuješ prođe još pola toliko, dok se u toj tenkovskoj opremi ne dovučeš do posla, pijace, banke… prošao dan. Smrklo se, u 6 popodne zimi mi je kao u 02 leti. Ratno stanje 😦 Ja protiv ledenica, ja protiv mraza i ja protiv lopate i metle.Toliko se teško budimo ujutro, ali vrlo lako zaspimo u svako doba. Asocijacija na ove naše kontinentalne zime (ne one u Majamiju) jeste prvo šubara, rukavice, bunde i još bundi. Uglavnom sve što se skida bar 40 minuta, tj. – ništa seksi.

Ali, zato je leto sinonim za sve što ima veze sa njim: kratke suknjice, šorcevi – gole noge; majčice – sike na izvol`te; sladoled – koji se liže; voda, kupanje – bikini; žurke na otvorenom, pivo i hladna pića – ludilo! Više kože, više mesa, više sala, ali nema veze, bitno je da smo transparentni, k`o pod mikroskopom! Golotinja, pa to ti je! I za očekivati je da će baš to, baš ta pomenuta golotinja uraditi pravu stvar… Ma kakvi! Možda u romanima… ali u listovima naše gore – jok!

Statistika mi je samo podmazala činjencu da je sve više nemirnih ćebadi, a sve više lenčuga od suncobrana. Pa šta radite bre? Ispostavilo se da je količina znoja koji nemilice proizvodimo tokom leta proporcionalna količini gađenja koju gajimo jedno prema drugom. Što bi u prevodu značilo:“Nemoj slučajno da bi mi se približio/la!“

Ali zato se ćebe setilo, iskoristilo momenat, tj. duge, hladne momente i pobrkalo računice u mnogim krevetima: prvo one o plodnim i neplodnim danima, zatim račune za režije, nov krevetac, dečju sobu…užas! Ispostavilo se da je to, uglavnom ružno stvorenje, glavni krivac mnogih nedaća, mnogih neprospavanih noći i punih sudopera, novopopunjenih partijskih knjižica, kredita u najavi i svakodnevne mučnine. Poznato? O, da, nekima ovih dana, još kako 🙂 . Čekamo prve crno-bele fotografije 🙂 Ali ne one sa vaših aj-fonova ili super-soničnih Nikona, ne, ne… One koje će vam lice u belom naštampati da se bečite i tražite na njemu: Gde reče da je glava? Ma ne, to je noga… I koje god stvorenje vidite, ne vidite – ponosno će krasiti vaš frižider u dogledno vreme… Sve dok se jednog dana (ali zapravo!) na ta ista vrata ne okači i zajauče „Mama šta ima da se ždere?“

nisam-macka-ali-i-ja-

Prema tome, zaključak se sam po sebi nameće: pao je sneg, daleko je proleće – znači – ćebe u najavi 🙂 !

(Posvećeno jednoj blogerki 😉 , ali i svim ženama koje su (ili planiraju da…) pametno iskoristile zimske ćebiće! Čestitam!)

