Oznake

, , , , ,

Da li je ovo moje osećanje došlo s godinama, da li sam samo umislila, ili bih tako volela pa onda na to tako i gledam – ne znam stvarno… ali je više ne verujem u SLUČAJNOST.

Neki dan pišem tekst o borbi, mojoj ličnoj, razmišljam o svojoj prošlosti i komponujem je u što inspirativniju priču, a prethodno sam pročitala jednu isto vrlo tešku i strašnu životnu istinu, i tako…u jednom momentu krene pesma na radiju, pesma koju već mesec dana pevušim kad god mi se pevuši…

Where there is desire, there is gonna be a flame
Where there is a flame, someone’s bound to get burned
But just because it burns, doesn’t mean you’re gonna die
You’ve gotta get up and try. Try!

I sada vi meni recite da je to slučajnost?

Slučajno mi je, pre 22 godine,  komšinica jedne drugarice uradila lični horoskop, na listu trgovačke hartije, koji i danas čuvam jer je, eto, slučajno, do danas sve pogođeno. Slučajno sam našla posao sa 19.godina baš u Zemunu, slučajno da upoznam ljude, Beograd i njegove mogućnosti. Slučajno sam upoznala jednu Tanju, jednu Vesnu – koje su me podizale iz depresije svojom ljubavlju, savetima i nesebičnim putokazima. Slučajno sam bila zaljubljena u muziku s jedne kasete koja me je odvela do mog današnjeg muža. Slučajno sam oduvek volela da čitam i pišem i ta slučajnost me je i zaposlila. Takođe slučajno sam  otkrila i blog kao medij,  i upoznala vas – divne ljude. Hvala Bogu na toj slučajnosti 🙂

I zato danas duboko verujem da što pre počnemo da obraćamo pažnju na znakove pored puta, tim pre ćemo ga lakše proći. Pa neka je i trnovit, budimo pametni i setimo se one Džubranove „Nema ruža bez krvavih prstiju“.

Da li vi verujete u slučanost ili sledite znakove?

Evo, za kraj, možda i ova pesma bude vama neki znak, povod, uživancija!

