Oznake

, , ,

Ovaj tekst inspirisan je mojom trenutnom nabavkom novog jorgana (za mene), najezdom turbo-mega-romantičnih filmskih scena i mojom večitom potrebom da budem ušuškana, umotana kao kiflica 🙂

Počela je sezona pokrivanja malo debljim pokrivačima, što u mom rečniku znači jorganom.

Kod mene ne pali ona romantika zapadnjačkih filmova sa svilenom bračnom posteljinom, tj.veliki bračni jorgan komada 1! O ne! Kao on me zagrli, ja na njegovim grudima…neko ugasi lampu, u daljini mesečina…lepota, divota.

Jes kako da nou! Ja stvarno ne mogu da zamislim da tako zaspim! U mojoj režiji ovaj film bi izgledao ovako – on za 20 sekundi počinje da hrče, tek onda svako normalno žensko ne može da spava, okreće se ona, okreće se on i  šta onda? Pa ostade rupa! I šta ćemo onda sa mojim leđima koja su faktički otkrivena?  Tada bi za mene počela radnja horor fabule: ne mogu da spavam zato što nisam ušuškana, a ne mogu se ni uspavati zato što se nerviram! I tako u krug…

CLkXN

Srećom, mi smo dve vaške obaška pozicionirane, sa maksimalno iskorišćenim  pravom na privatnu svojinu, što u ovom slučaju znači – jedan mek, nežan, topao stotex tebi, a jedan MENI. I ljubav cveta…A od one romantike s početka priče, osta samo mesečina…

Naravoučenije: ko se od jorgana krije…

…završite vi 🙂

