Oznake

, , ,

Ako ikada budete u kući imali mnoooogo, ali stvarno mnoogo peršunovog lista, kao ja danas (nabrala sam polovinu: jedno 2 tone, +- 200 grama), možda nije loše da ga smestite u zimski san, i uživate u plodu svog rada, dok napolju tiho veje i ledi.

Kada smo bili podstanari, naučila sam da cenim svaki kupljen listić ovog super začina koji ubacujem u skoro sva jela, tako da danas vodim računa kako se ponašam i prema ovolikoj gomili. Svima vama koji nemate baštu i ovoliko zeleniša, preporučujem (pazi sad – ) cenkanje na pijaci. Ja sam nekada nudila bakicama na pijaci da im pokupujem sav peršun i sav celer, ali da me to košta…toliko koliko bih imala para. I uvek sam uspevala. Naravno, sve ovo važi ako imate zamrzivač sa dovoljno mesta. Čuvena gomila….OLYMPUS DIGITAL CAMERA

koju belim kočićima povežem u male vezice, taman tolike kolike ubacujem u jela…Jednom delu odsečem stabljike i potrpam u najlon kesicu…OLYMPUS DIGITAL CAMERAiz koje se listići nakon zamrzavanja savršeno lome i lete put šerpi, lonaca…OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Svaki taj mali buketić stavim u kesicu, urolam i buć u kesu koja putuje u hladnije krajeve 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERADa vidite moju sreću kada, sva u žurbi i trci, samo otvorim zamrzivač i pred mojim očima ugledam savršeno spreman peršun za kuvanje!…Eeeee to je uživancija….

OLYMPUS DIGITAL CAMERASledeći put, kada vam neko kaže da idete u peršun, samo skoknite do ovog teksta!

Peršunski poz!

