Oznake

, , , , , , ,

Ja volim da saznam nešto novo, iz bilo koje životne oblasti. Posebno nešto što se odnosi na pomoć direktno meni vezano za kućne poslove, mojoj porodici, meni na poslu…

Evo nekih mojih sitnica-saveta koji i vama mogu dobro doći. Meni štede vreme i energiju, sigurno će i vama!

Košulje, haljine, jakne, trenerke…sve one delove garderobe koje imaju rukave, dugačke donje delove – možete sušiti na vešalicama. Evo kako ja to radim po divnim, sunčanim danima…

Слика

brže se osuši, sve se mnogo manje gužva, što znači-manje peglanja 🙂

Ako imate dete koje voli tempere (kao moje), da uštedite na vremenu za pranje svega što je potrebno malom umetniku – koristite ubrus, kartonske tanjiriće i plastične čaše. Brže, bez pranja, brisanja…Bar za stvari koje dete radi često i koje svim mamama ne mame uvek osmeh. Ovo nije nikakva filozofija ali ponekada se prosto ne setimo nekih stvari koje nam mogu itekako pomoći.

Слика

…i posle se možete zadovoljno diviti malom umetničkom delu…

Слика

Do sledećih saveta moje malenkosti, primite jedan dinosauruski pozdrav – gggrrrrrr!!!!

