Oznake

, , , ,

Ja imam sve što je čoveku potrebno za mali skroman život i veliku sreću. Možda će neko drugačije protumačiti , ali i velike nesreće koje me prate jesu na neki način blago. Barem se ja trudim da ih tako posmatram i na taj način pobedim.

Ono što je promenilo moj život, mene i moj pogled na ljude i svet, jesu moja deca. Moje najveće i neprocenjivo blago zbog kojeg se svakog jutra budim. Zbog kojeg želim da budem raspoložena, da kuvam, da sejem baštu, obučem se lepo…Sve nekako dobija drugačiji smisao i cilj. Njih dvoje su moj razlog za planove, želje i trud. Naravno da i mama ima svoje lične ciljeve, ali opet se negde u daljini naziru njih dvoje. Opet je to da oni nauče, da oni znaju, da vide…Svet mame se vrti oko njene dece, sve ostalo je manje važno!

I ovaj blog je posvećen njima. Mojim anđelima. Mojoj dobroj i poslušnoj deci. Jednostavno su takvi rođeni: da budu ukras  svetu. A najviše svetu njihove mame 🙂

Слика

