Oznake

,

U kovčegu s mojim blagom nalaze se buketi divnih uspomena, dragulja, mnogo suza i još više osmeha, pokidanih lanaca, blagorodne zemlje, požutele hartije, zarđalih komada nekada sjajnog i blještavog, pite sa jabukama i cimetom, starih maski, zaboravljenih likova i pesama, belih pelena i mlečnih zubića, čistog i nevinog smeha, mirisa đurđevka i ivanjskog cveća, mnogo Sunca i Meseca i puno, puno ljubavi.

Ja sam oduvek volela da pišem. U osnovnoj školi sam za to dobijala petice, u srednjoj – nagrade, a kao udata žena i majka – čak i honorare. Ovo danas je nešto sasvim drugačije; sasvim lično i samo moje.

Ovo sam ja i sve ono što čini moj život. Najveća petica će mi biti vaših pet minuta a najveća nagrada – sreća koju ćemo mislima i rečima deliti. Dobrodošli u moj život – moje blago.

cvetici u ruci

